Trött av anledning..

Ja för en gångs skull har jag en anledning att vara trött.
Det är så att jag drömmer mardrömmar hela tiden.
Och det är inte en, nej utan det är flera hela tiden.

Sen vaknar jag helt gråt färdig men bara lägger mig ner och somnar om.
Jo vad händer så fort jag somnar om efter varje gång kommer mardrömmarna tillbaka.
Och ja, tillslut får jag dock ingen sömn.

Var som i morse börjar tolv men då min pojkvän går vaknar jag och är helt frusen efter drömmen.
Tror inte heller att jag har drömt mardrömmar på snart tre fyra år, varför kommer dem nu för?
Och dem är ju inte speciellt roliga heller :(.

Aja får väl se om jag kan sova något inatt eller om det är omöjligt.
Fan behöver få sova innan skola, annars funkar det inte ju :p.



En dröm man inte vill drömma när man inte är i närheten</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0