Bad tooth

Var ju hos tandläkaren idag.
Inga goda nyheter direkt.

Ska på 2 stycken olika besök:(.
Men tänker hålla för mig själv om vad det gäller:).
Huehue*

Idag då jag tog MIN moppe( mamma tror att det e hennes) så märkte jag en skumm grej.
Den gasar av sig själv.
På grund av att det regnar körde jag bara i 20 km/h på en raksträcka.
Tyckte motorn lät lite konstig och det gick knappt att bromsa.
Jag släpper gas handtaget och tittar på mätarn.
Ser att den går från 20-25, man känner bara , näää vill fan inte åka den :P.
*läskigt*

Har precis käkat en pizza och ska snart ut och röka:).
Ska hämta Alex sen.
Vi ska fira Alex fredag och lördag :D.
Åhh han kommer älska sina presenter :)*hoppas*
Men vi ska åka till hans mamma och syster imorgon:D.
Käka lite midsommar mat och tårta.
Sen på lördagen ska han få sin ena present och sen ska vi hem till mamma och pappa o fira.
Då ska jag baka tårta och sen ska han få en till present :D.

Så så kommer helgen se ut ganska fullt upp:).

Ha en skön helg kanske slänger in något lite då och då:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0