Det var inte jag...

Det var  inte jag som förstörde för er två.
Det var bara du som gav upp din kärlek vid fel tidpunkt.
Nu får du ståå där då den ena halvan av dig är lycklig med någon du trodde du kunde lita på.
Kanske är jag så falsk endå?.

Ja, jag ljög för dig om en sak.
Ja, jag kan förstå att jag krossade ditt hjärta och all förtroende för dig.
Men jag tog den chansen för att finna lyckan.

Du lärde mig massa saker jag aldrig vetat förr.
Vi hade roligt som bästa vänner.
Men jag lyckades visst förstöra allt.

Jag kan erkänna redan direkt att jag är en dålig vän.
Men jag har bättrat mig sen jag började i min nya skola.
Jag har lagt av med skit snacket och all bitchighet.
Allt det jag var förr har jag lagt ner, det tjänar ingenting till.

Men endå så vad jag en gör är jag tydligen en dålig vän bara!.
Men så får det bli fö resten av livet för jag orkar inte ändra mer på mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0