Fredag 17/6

Idag är det äntligen fredag.
Nu tänker ni so what? du har ju sommarlov?.
Ja det stämmer men jag tänker på alla dem som jobbar att det är sista dagen för dem :D.

Min morfar och hans sambo samt mina två mostrar kom igår kväll.
Jätte kul att se dem.
Sen mina mostrar sov hos mig och Alex inatt:D.
Mwihii :D..

Vaknade klockan 8 imorse för att klockan 9 skulle vi äta frukost hos mamma och pappa.
Nu har dem åkt hem och jag har varit ute med hundarna.
Jätte tråkigt väder :(.

Usch är skit trött:(.
Kan knappt hålla ögonen öppna xD haha*

Idag ska jag och Alex till gröndahl.
Vi ska sova över hos hans mamma och syster.
Men vad som händer ikväll vet jag inte det blir alltid lika kul att inte veta vad som kommer att hända :D

Ha en bra fredags kväll:D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0