Helgens saker!?

Tänkte berätta lite om vad som hände i helgen:).

Fredag: Alex slutade jobbet och vi drog in till stan.
Drog till Gröndahl och hälsade på hans mamma och syster.
Vi åt vegetariskt lassagne vilket vad ovanligt gott?.
Satt även och beställde biljetter för morgondagen ;)
Vet inte men gott var det :D.

Sen satt vi och pratade m.m och vid elva-tolv tiden gick vi och la oss.

Lördag: Vi vaknade och käkade lite frukost.
Drog till stan för att kim skulle ha en ny piercing till läppen.
Efter det drog vi hem till mamma och pappa.

Vi stannade en liten stund och sedan begav vi oss av till kista.
Käkade på max och gick runt i butiker.
Såg på bio och sedan köpte jag en liten tröjja.
Jag prövade den tröjjan på jc då jag var med svea och danne på bio med.
Dock kom jag inte ihåg vilken storlek jag prövade men ingenting satt som jag ville då.
Jag prövade en L men den satt för pösigt och inte alls fint sen fanns det bara S och XS..
Prövade en S och det blev heeelt perfekt.

Det lär ni också tycka men jag ska ha en outfit till den först.
Saknar ett svart linne och vita byxor sen är den perfekt :D.

Åkte hem och lämnade bilen och gjorde pappa, stefan och kennet sällskap ett tag :).

Söndag: Hände ingenting alls.
Kim åkte hem efter vi hade käkat tillsammans.

Ja såhär såg min helg ut och trevligt har vi haft också :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0