Inte mycket..

Har haft jätte liten tid att uppdatera min blogg.
Antingen är jag för upptagen eller så är jag för trött.

I Måndags kom hanna till mig.
Vi åkte till sundbyberg och hälsade på mitt sommarjobb.
Drygaste tiderna men det är sånt man får stå ut.
Sen åkte vi hem och hade film kväll.

Igår gick vi hem till mamma och pappa.
Vi åt frukost och bara slappade.
Men självklart var det så varmt att vi badade i poolen:).
Åhh så skönt det var:).

Alex kom hem och alla vi plus mamma åt på donken och efter det skjutsade vi hem hanna.
Drog till Alex kompis Jeseper och fixade med hans mobil och efter det drog vi hem.
Dock lite senare drog vi till min syster och snackade lite.

Idag ska jag till hanna:).
Vi ska bada och bara ha det skönt :D.
För efter denna helgen börjar jag jobba och då ses vi inte förräns på power meet eller i slutet av juli.
Najsi nasji*

Imorgon ska jag till stan och shoppa inför dejten med min kille.
Men vad jag ska shoppa och sånt får ni allt se imorgon:)..



Tänk att för varje dag som går så älskar jag dig ännu mer.
För varje minut som går fyller du mitt hjärta med saknad.
För varje timme som går vill jag bara hålla om dig.
För varje månad som går känner jag att våran band mellan oss blir starkare och starkare<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0