Lunch Dejt, CHECK!!

Har varit på lunch dejt idag med Linnea och Manda.
Gud mer kul kan man fan inte ha med dem tjejerna<3.

Satt på donken i Arlanda och snackade lite.
Och Linnea ska gå kvar i skolan, yeeeeeeey<3<3<3<3..

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska fika med henne.
Sen ska jag och Alex handla vi får gäster ikväll.
Så sen ska vi kanske fotta till min nya blogg design ;).
Får se :).

Men guuud så vart det är.
Och förhoppnings vis kommer poolen upp idag eller imorgon.
INVIGA BIKININ!?!?!?!?'
Längtar ;).
*hihihi*

Skiter i om det är kallt måste bara i :D.

Det är fredag så det lär inte hända så mycket idag tror jag:).
Aja..

Skriver mer ikväll:)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0