Mina tankar om...


Mina tankar om Tjejer..

Ja det finns väl en heeel del med oss tjejer.

Först är vi alla bästa polare och verkligen trivs med varandra.
Men sen går allting snett.

Varje gång man blir osams så sprider ni falska eller sanna rykten om varandra.
Vad är det för vänskap?.
Är man vänner gör man ju självklart inte såhär men vad tjänar det till?.
Ni sårar ju bara varandra och mår sämre?.

Nu tar jag från mina egna erfarenheter men menar absolut ingen jag känner.
Utan om ni tänker efter att är man ett gäng och någon i gänget blir osams med en tjej eller kille, så sprider ni rykten. Ni ger varandra bitch blickar( iallfall tjejer ) och snackar skit.
Tycker bara att detta är omoget och att man kan prata om det istället.

Jag kan inte se att det tjänar någonting till att göra det? Får ni mer status av gänget?.
Blir killarna mer imponerad över att ni trycker ner varandra eller vaddå?..

Jag har aldrig fattat det där?.. Fattar ni det?..

Som sagt jag syftar inte på NÅGON alls utan tog allmänt detta som exempel :P.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0