Mycket att tänka på..

Igår så skulle jag och Alex äta på en kina resturang.
Jätte mysigt tyckte jag.

Men han kunde aldrig bestämma sig och för mig spelar det ingen roll så han valde grillen.
Aja det var gott med men hade ändå velat ätit kina mat:(.
Dock får jag skylla mig själv om jag sa att det var okej med det andra :D.
Men men..

Idag blir det lite mer träning.
Sen ska jag bara ta det lungt och softa.

Har fått tid till en läkare också imorgon.
Så imorgon blir det mycket.

Först läkaren, sen stan och efter det hem till svea för att alex ska fixa hennes data:).
Åhh hoppas dem frågar om vi vill äta kina mat med dem och att alex vill det >__<
Är så suuuuugen just nu xD hahaha..

Aja ska softa lite och tänka lite mer på vad som ska fixas till i helgen :)



Älskar du verkligen någon gör du allt för att han/hon ska vara lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0