Onsdag

Hejsan svejsan ;)..

Nej inget skämt nu det orkar jag inte :).
Har världens yrsel och mår ingen bra:(.
Konstigt alltså..
Fast har haft yrsel hela dagen idag.

Aja..

Idag så tog Rosie hand om smådjurs klassen.
Jag blev klar med min plansch så jag fick gå hem efter lunchen :).
Vi skulle göra en plansch till skolan där man kan tjäna pengar på just inriktningen smådjur.
Typ vilka företag och så..
Så jag valde att skriva om hund rehabilitering :D.
Jätte kul var det...

Dock ska jag fixa små ändringar på planschen näst gång vilket blir på fredag :).
Ska bara skriva till lite sen är den perfekt :).

Ikväll blir det ingenting kul..
Ska bara slappa och ha det mysigt med min Älskling :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0