Sommarlov

Hihi äntligen sommarlov hörrni :).
Och detta blir mitt sista också.
Kan knappt bärga mig till studenten :D.

Aja..

Jag åkte till skolan och mötte manda och nea.
Vi satt i BF ( BF= Barn och Fritid) med dem i deras rum.
Vi fick våra betyg mend et hade satt fel poäng och allt sånt i mina så jag fick inte med mig hem.
Irreterande men hellre att dem fixar så allt blir rätt än att jag går och ska göra om saker som jag inte ska :).

Sen blev det mingel ute på skolgården med alla klasser.
Skit kul verkligen.

Bygglärarna stod och grillade hamburgare och vi hade något dåligt band som spelade.
Hahah*

Sen stod lärarna och eleverna och sjöng och hade kul.
Efter det så gick jag manda och nea och fikade.
Vi satt på pendeln och fikade :D.
Hahah*

Nu är jag hemma och väntar på Alex.
Sen ska vi fikkkkaaaaa med cheesecake :D.
Hihi:D.

Aja ska fixa lite hemma och gossa med min hund kanske?!?!?..

Puss på er :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0