The hangover 2

Damn.... Här var det minst sagt otrevligt att komma in på.
Inga roliga inlägg eller någpt, hahahah

Nej men skämt osido ;)..

I fredags byggde vi fortsättningen på altan.
Kommer inte ihåg så mycket.
Sen i lördags byggde vi mer altan och elli kom på kvällen :).
Satt och snacka och såå..

Sen igår var vi hos Robin.
Invigde hans lägenhet, hihi..
Sen drog vi till Danne och Svea :).
Åkte hem och käkade sen kom danne och svea och hämtade oss.

Vi drog till kista och såg the hangover 2.
FY faaaan vad rolig den var.
Visserligen kunde jag inte skratta så mycket för har muskel inflammation i hela högra sida av ryggen :(.
Får inte bära eller knappt göra något :(..

Aja man överlever...

Tyckte verkligen om den filmen :D..
Vissa blev besvikna har jag hört men jag evt inte vad dem blev besvikna på? :S.
Aja..

Jag håller just nu på att tvätta kläder hos mamma och pappa.
Sen kommer hanna en liten stund.

Ska åka och fixa ögonbrynen idag så dem blir fina till onsdag :).
Skiter i om jag så lider jag ska gå på skolavslutningen eller hoppas på att få gå :(.

Aja ska hänga tvätt nu hörs sen :).



Riktigt jävla bra film det där !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0