Torsdag<3

Hejsan hoppsan;).

Idag har det varit sååååå varmt ;).
Jag och Jenny åkte in till stan för att shoppa lite.
Blev ju lite mer än förväntat *höhö*.

Vi gick först till H&M för att handla lite.
Hittade världens snyggaste skor, alltså det är helt sjukt.
Dock fanns dem inte i min storlek.
*besviken* :(

Sen gick vi till gina tricot och fixade ett svart linne.
Direkt efter drog vi till weeknesday (*stavfel maybe*?).
Fixade ett par vita stuprörs brallor.
Sen innan vi skulle käkade bestämmde jag mig för att leta vidare på skorna.
Gick in i den första och hittade skorna och i min storlek.
*överlycklig*:D
Köpte även två body spray i lukten Lime och coconut samt white flower.
:D jätte goda..

Sen käkade vi lite lunch.
Köpte även ett nytt skal till min kära pojkvänn.
Han gillar ju mj så han fick ett skal med honom på:).

Sen drog vi till fridhemsplan och fixade ett nytt objektiv till Jenny.
Och efter det drog jag vi alla hem:).

Kom hem och bara kastade mig i poolen.
Nästan 30 grader ;).
Lyxigt att komma hem svettig och bara kasta sig i poolen:D.

Dock får ni se kläderna på lördag.
Innan kan jag inte visa för min kära kille läser min blogg;).
Och denna outfitsen är speciellt till honom, och det ska bli en överraskning;).

Men det är vad jag har gjort idag:).
Varmt men har haft det skit roligt :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0