WOHO

Imorgon är det äntligen skolavslutning.

Jag skulle varit med styrelsen idag och förberett allting men kan ju inte bära något.
Eller rättare sagt jag får inte bära något.
Har fortfarande ont så det blir svårt imorgon då jag inte får ha någon handväska.
Illa..

Nej men imorgon blir det grill party på skolgården.
Klockan två får vi betygen och sen hem direkt.
Kommer att "fira" min avslutning hos mamma och pappa.
Mamma är så bäst att hon har bakat cheesecake till mig :D<3<3

Men vi väntar självklart på att Alex ska komma också :)<3.
Sen ska jag bara njuta av detta sommarlov.
Bara njuta eftersom det är mitt sista med :).
Och ja, jag är glad för att få börja jobba.

Jag längtar faktiskt till att få söka jobb och verkligen få hålla på med det jag vill.
Visst kanske det inte blir någon semesterpå några år men vad spelar det för roll?.
Älskar ju de :D.

Aja...
Min fina älskling gör mat så ska längta till imorgon medans :D.
Slänger in ett blogg inlägg med outfitsen imorgon:)..

Puss på er:D<3

 

Är stolt över mig själv att jag har hållit ut så länge som jag gjort.
Ett år kvar sen är jag fri :).

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0