Dagens planer

Först och främst vill jag bara säga en sak till en brud.
SLUTA ANKLAGA MIG FÖR SAKER!.
Denna bruden är mytoman och säger att jag har jävlats på hennes blogg m.m.
Dock har jag aldrig varit inne på hennes jävla blogg så ta dig någonstans.

Såå :D.

Idag ska jag lida i skolan.
Har ju fått reda på vilka man inte ska umgås med och vilka man ska.
Inte direkt jätte kul att finna alla falska människor just nu :P..
Aja ;).

Sen ska jag hem och duscha och efter det ska jag sitta barnvakt.
Och sen blir det hem och sova :D.
Dagens outfits blir detsamma som igår.
Pallar inte skiten "man får inte ha samma kläder på sig två dagar i rad saken"..

PS!! Har börjat med mina bröstpiller igår ;).
Nu ska jag äta frukost och lida mig igenom skoldagen , byes:).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0