Fredag

Är hemma idag men det hindrar inte mig från att träna.
Ska träna både idag och imorgon..
Man kan aldrig vara säker på då magsjukan kommer ;).
Så lika bra att ge allt :D.

Om en vecka ska jag få en ny mobil :D.
Ihh<3.
Dock begagnad men jag vet att hon som hade den innan är hur snäll som helst och jag litar på henne att den funkar.
Jag ska få en iphone 3gs.
Dock vill jag ha fyran MEN iphone som iphone bitch ;).

Sen kanske jag beställer en mini laptop iallfall.
Har inte riktigt bestämmt mig än :).

Igår följde jag med på zumban för att fotta lite.
Jag fottade på och allting gick hur bra som helst.
Då jag kommer hem och ska överföra alla filer så är det självklart RAW filer .__.
Så nu måste jag fixa om ALLA bilder vilket är lite över 130 stycken .__.

Kul ;).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0