Gymmet

Ska dra mig mot gymmet :).
Möta elli där och ska få köra ut min aggression m.m :).
Dock känner jag mig inte arg men idag ska jag verkligen plåga mig igenom passet.
Tror jag ska börja med den varje dag, fast ibland måste man ju få ta det lungt :).

Idag så fikade jag och min pojkvän:).
Han tog en kaffe och blåbärspaj med vaniljsås medan jag tog ost/skinkpaj med vitlöks sås och en cola.
Det är det enda onyttiga hittills.
Jag vet att det blir läsk till maten ikväll inga problem men det är söndag.

Som vanligt ska jag försöka motstå läsk imorgon.
En bonaqua okej, men inte cola eller så.
Måste hitta någon motivation att inte dricka läsk eller så.. :).
Någon idé? :D.

Ska och trackassera min pojkvän ett tag :).
Tror jag ska köpa en sak till han efter gymmet<3.
Hörs ikväll då kommer det förmodligen ett natt inlägg eller så :).

 


Kommentarer
Postat av: Sange

"Måste hitta någon motivation att inte dricka läsk eller så.. .

Någon idé? "



Testa kolsyrat vatten, med citron i. Hört att det funkar på vissa, på andra inte :P men kanske värt ett försök ^^

2011-03-14 @ 01:51:47
Postat av: Fliiez svar:

Hmm.. bra idé än sålänge :).

Får se när jag har tid och pröva :D

2011-03-14 @ 08:16:01
Postat av: Paloma

Loka, bonaqua och ramlösa kan du dricka, de innehåller inge socker. Iaf inte ramlösa eller Loka :) finns ju massa smaker som desutom är goda :)

2011-03-18 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0