Kan inte hantera det...

Jag har det ganska svårt i livet tycker jag själv.
Jag litar inte på psykologer så jag pratar därför aldrig med en.
Men det är inte det jag inte gillar.

Jag gillar inte mina aggressions problem och sånt.
Jag kan minnas mina förra kompisar hur kul vi hade den och den gången.
Men sen får jag skuldkänslor för det jag gjorde mot dem.
Hade inte jag rökt idagens läge hade jag inte vart den jag är idag.

Det är så jobbigt att behöva framkalla sitt hat och sen att det går överstyr.
Tråkigt är det också :P.

Nej men jag har vänner jag kan prata med men känner att jag belastar dem så varför inte bara fortsätta hålla allting inne?.
Det är inget bra jag vet men jag har inget val om jag inte litar på psykologer? :P.

Men men jag har cigg som jag klarar mig på men frågan är bara hur länge jag kommer klara mig på det?.

Aja ska fixa lägenheten nu, är ledig idag så jag får se vad jag hittar på :).

Skriver mer sen :P.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0