Mina tankar om..



Mina tankar om avundsjuka ex..

Förut visste jag inte vad ett avundsjukt ex var för något.
Tills nu.

Till min inte alls stora förvåning fick jag veta det då min kille och hans ex gjorde slut.
Hon var verkligen beroende av han.
Kom till hans lägenhet och höll på m.m
Jag tänker självklart inte gå in på detaljer även om jag gärna skulle vilja det.
Hon har gått vidare i livet nu förvånatsvärt men det måste alla :).

Men nu ska det inte handla om dem...
Jag själv har aldrig varit så beroende av min ex kille.
Men dem som ska stalka och bryta sig in i folks lägenheter eller kanske förstöra den nya flickvännens/pojkvännens relation borde skämmas.
Är det slut så är det slut.
Visste det är jobbigt i början och man vet inte hur man ska bearbeta det, fine det kan till och med jag köpa.
Men det kan gå förlångt.

Nu påpekar jag ingenting att alla är såhär utan bara vissa.
Dock känner jag ingen som har varit så som tur är :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte lite dumt att skriva om hans ex på din blogg? :p hehe tänker bara om hon ser de liksom :P

2011-03-13 @ 02:17:08
Postat av: Fliiez svar:

Hejsan, om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett skit.

Hon har anklagat mig för massa som inte är sant m.m.

Och jag känner sålänge jag inte lägger ut en bild på henne och skriver namn m.m Så har hon inget att komma med. Det är emot mina regler att hänga ut folk även om jag vill göra det ibland.



Jag vet att hon tittar in på min blogg så jag vet vad jag skriver.

Men det behöver inte vara min nya kille som jag skrev om kan vara mitt ex som jag gör om till en annan mening :)

2011-03-13 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0