Mina tankar om...



Mina tankar om djur...

Jag är en djurvän person.
Älskar djur över hela mitt hjärta.
Speciellt hundar.
Men andra djur gillar jag också fast vissa ganska mindre.
Syrsor,ormar och spindlar klarar jag inte av.
Små kryp över huvudtaget gillar jag inte men måste man ta i dem vill jag helst ha en pinne elelr så att ta dem med.

Älskar just hundar för jag vill veta mer om dem.
På något sätt utstrålar dem något jag vill ta reda på.
Etologi är något som jag verkligen gillar.
Då får man lära sig om djurens beteénde men jag vill veta just om hundens.
Älskar att få läsa om hundar och har lektioner för ettorna i skolan i hundsjukvård.
Ju mer lektioner jag har dessto mer ansvar får jag :).
Lite kul..

Katter är väl gulliga dem med men jag är mer en hund person.
Man kan lära katter det man lär hundar men tycker att katter rivs och är osociala.
Men alla katter är ju självklart inte det :).
Men som sagt är mer än hund/reptil/gnagar människa ;).

Nu har ni fått lite smått och gott om min åsikt om djur:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0