Money Money Money..

Nog har jag pengar alltid:).
Vet inte huuuur det kommer sig men tar mina pengar slut hittar jag alltid ett nytt sätt att fixa pengar på:D.
hihi..

Vi ska snart gå till mamma för att sova över dära:).
Jag ska sitta barnvakt klockan 18.30-22.00 ungefär tid alltså..
Sen ska vi äta lite mat och jag ska på banken imorgon:).

Har ju 900:- löst och det funkar absolut inte.
Måste sätta in dem på sparkontot så jag har i reserv:).
Vilket blir bra på ett sett för ju mer jag sparar och snålar desto mer pengar har jag tills sommaren:).
Plus jag lär mig hantera pengarna också:).

Men det blir en ganska låg uppdaterings vecka.
Är av någon konstig anledning sjukt trött.
Aja.. Hörs imorgon bitches ;).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0