Mot praktiken

Ska börja göra mig i ordning för att dra mig mot praktiken.
Kommer bli en kul dag igen tror jag :D..

Igår tränade jag med elli och alex.
Det gick bra men dock var det ett kort pass vi fick köra.
Men jag ser en liten skillnad på min kropp nu och förr.
Har mindre fett i bak om man säger så, kurvorna är inte alls lika stora.
Börjar helt enkelt bli nöjdare och nöjdare med min kropp:).

Ska jobba mer på benen tänkte jag:).
Jag och elli ska vara på gymmet på tisdag i minst 1½ timme :).
Så då är det bara att kämpa :D.

Men nu måste jag skynda mig vi hörs senare :).
Som sagt är inte klar på långa vägar med min kropp men man ser skillnad :).

 


Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Vi ska träna så att de e svårt att gå dagen efter xD

2011-03-14 @ 08:48:13
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se
Postat av: svea

fyfan, vill också tränaaaaaaaaaaa! :(

Vad kostar det egentligen? Jag måste ha sällskap om jag ska orka pallra mig till gymmet, haha

2011-03-14 @ 11:00:28
Postat av: Fliiez svar:

Svea: det kostar 369:- i månaden för mig iallfall:).

Du får jätta gärna eller du MÅSTE träna med mig då :D<3<3<3<3



Elli: Nu jävlar ska vi ta i :D<3

2011-03-14 @ 17:04:39
Postat av: Wirrie-bell

Förädare xD

strunta i läxorna och lek med mig på gymmet ist xD

2011-03-15 @ 16:59:45
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se
Postat av: lovisa

llt bra+:D

2011-03-15 @ 17:21:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Fliiez svar:

Elli: Vi ska plåga oss till och på gymmet på torsdag innan jag ska iväg på mitt fotto jobb xD hahah



Lovisa: Det är bara bra hur är det själv :)

2011-03-16 @ 06:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0