Möte i centrum

Ska möta en gammal kompis till mig:).
Vi ska shoppa och fika:D.
Hallelulja?.

Nej men vi har säkert massor att ta igen från förr:).
Visserligen var jag mest med hennes tvilling syster men båda är lika underbara :).
Pajdeg var sjuk så hon kunde inte följa med så då blir det elli och jag:).

Elli skulle göra ett ärende först innan så vid elva tiden kommer hon att möta mig ;).
Hoppas vi hittar något kul iallfall:).

Sen ska jag bara ta det lungt om inte mamma och jag ska gå och sola :).
Får helt enkelt se :P.
Behöver bli brun och fin :(.

Imorgon blir det iallfall träning.
Ska träna som satan.
Måste lära mig att bara hålla mig till skit saker på helgerna och inte annars xD
*haha

Men nu ska jag sminka mig hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0