Onsdag

Hellu alla läsare :).
Jag har precis suttit och spelat driv3r ;).
Skit roligt spel om ni frågar mig :).

Igår var jag med elli och shoppade lite :).
Det blev en kavaj från H&M och en Stockad tröjja från New Yorker :).
Sen åkte gick vi och åt innan vi sprang vidare.
Men för en gångs skull hittade jag knappt vad jag ville ha.
Kanske för att centrum är så uttjatat och att det bara finns samma saker där hela tiden :P.?
Efter centrum besöket åkte vi hem och fikade med mamma och pappa.
Sen drog vi vidare till hennes hus och tittade på lolita klänningar m.m :).

Nu idag ska jag åka och gymma.
Sen kanske jag tar en extra lång promenad med saffi idag :).
Det är ju ett sånt härligt väder så man måste ju passa på eller?.
Fast innan gymmet och det så ska jag se desperata hemma fruar ;).
Det får man väl endå inte missa , visserligen är det ett gammalt avsnitt men endå?:).

Sen påminnelse till mig själv.
Har sålt mitt ps2 som jag måste ha med mig till alex :).
Sen mitt x-box ska jag bara ha med :D hihi..

Hörs senare ;)..

 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0