Övergett mig själv

Är så trött på mig själv.
Det är så mycket som händer och endå blir inget bra.
Vad jag än gör så faller jag tillbaka ner igen.

Visst livet är såhär men dem senaste åren har jag fastnat där nere och jag trodde att jag var lycklig.
Men asså jag är lycklig med min pojkvän som fan men han förtjänar något bättre lixom.
Jag är klassad som världens sämtas flickvän men endå stannar han hos mig.
Vet att han älskar mig och jag älskar han men jag förtjänar inte denna lyckan.

Det blir ingen mini laptop för min del heller.
Mina pengar ska inte gå till något sånt skit.

Jag vill må bra vem vill inte det?.
Men att försöka göra samma saker om och om igen är inget kul.
Jag grävde visst min egen grav :(.

Vi hörs om någon dag eller så..


Kommentarer
Postat av: <3

Ge inte upp älskling. Jag kommer alltid finnas vid din sida. Jag vill inte ha nån annan än dig, någonsin. Du klarar detta. Och om du inte gör det kommer jag ändå att vänta hemma med kycklingsallad till dig <3<3 :-)

Du kan alltid prata med mig, gråta mot min axel och sova på min arm. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det <3

2011-03-16 @ 15:44:40
Postat av: Wirrie-bell

Ring mig när du vill <3 you know I will try my best to be there for you..

2011-03-17 @ 17:37:55
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se
Postat av: Fliiez svar:

Älskar di med Alex du är världens goaste kille<3



Elli: Tack mår mycket bättre nu :)<3<3<3

2011-03-18 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0