Slänger iväg...

Slänger iväg ett inlägg nu innan jag ska sticka.
Sista dagen på praktiken denna vecka:).
Sen skolan tre dagar.
Får hoppas att jag är frisk tills imorgon..

Mår verkligen ingen bra och ingen alvedon eller så har vi hemma heller :(.
Så det får bli praktik hem till mamma och lämna tuss och bara koppla av.
Har ju fortfarande ont i hela kroppen sen i söndags xD.

Lilla saffi ska med till praktiken idag:)
Och hon ska till och med skänska SINA saker till NNL ( Never Never Land).
Det blir två täcken , två koppel och två halsband tror jag att det var:).

Åhh vad min hund är duktig ;).

Har ni något hundtillbehör som ni vill bli av med, släng inte det.
Åk till arlandastad till Arken Zoo och skänk det till NNL:).
http://www.neverneverland.se/ om ni vill se vad det är för något.

Ha en bra dag alla :)..

 

Bilden är tagen från NNLs hemsida. Hunden på bilden är från en hund därifrån men har nu blivit adopterad!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0