The weekend

Tillbaka här är vad jag är.
Nu har hegen gått och det har varit den bästa helgen ever.
I fredags kom kim.
Så vi gick och åt och sedan gick vi hem till lägenheten.
Hade både Astor och Saffi här så det var mysigt.

På lördagen skulle Alex övningsköra.
Han körde ner mig och kim till centrum och vi gick och handlade.
Vi gick till new yorker damn good vad fina kläder dem fått in.
Hittade en klänning och två tröjjor samt ett linne :).
Men köpte dem inte ;).

Sen då vi var klara så hämtade pappa ut lite vin m.m till kvällen:).
Fick också min nya bikini på posten:D.
Hoppas nu på att mina andra kläder kommer idag eller imorgon:D.

Senare på kvällen så kom Eva och Stefan på middag :)..
Vi åt tacos men istället för köttfärs så hade vi strimlade fläskfilé :).
Och efterrätten blev cheesecake ;).
*YUMMY*

I söndags/igår åkte kim hem.
Vi lunchade på en pizzeria innan:).
Sen drog kim och vi gick till mina föräldrar och käkade:).

Sen så har vi inte gjort något mer:).
Ska hem och plugga idag , får träna imorgon måste fixa plugget ;).

Nu ska jag klä på mig och fara mot praktiken bye bye :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0