Tisdag=Sol=Happie

Godmorgon alla :).
Har precis börjat klätt på mig lite smått för att sedan dra mig iväg till praktiken:).
Sista dagen idag för denna vecka men nästa vecka kommer man dit igen :D.
Idag är det sol så man blir automatiskt glad då :).
Sommaren börjar närma sig och det längtar jag till :D.

Idag ska jag gymma.
Min älskling ville inte med så det blir bara jag och elli.
Wohoo hemlisar på g :D!
Nej men kul att bara träna vi två också:)..
Ska träna jääävligt mycket idag:).
Jag ska fan gå däifrån skit svettig :)

Sen öm 2 veckor ska jag köpa en mini laptop :).
Åhh hittat den jag vill ha nu så nu blir det att köpa den :D.
Kommer bli perfekt och jag kommer att få sååå mycket mer gjort i saker och ting :).

BTW!! Ska hämta ut mina bröst piller idag, dem har legat på posten sen 8 mars och jag har inte ens fått avin?. Bra där!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0