Träning plus fika

Ska ner till centrum snart och ta en fika med min kille :).
Efter det blir det att handla lite för veckan och sedan ett gym pass.
Ska bli skönt att få gymma..

Och det jag ser nu är att jag kommer i min skinnjacka :D.
sist jag hade den gick den knappt att knäppa och den satt skiit tajt.
Nu hänger den lite lös och jag kan knäppa den :).
Överlycklig or what? ;).

På gymmet börjar jag alltid med 15 minuters kondition.
Sen kör jag kanske en halvtimme på benen och kanske lite mage.
Vem v et kanske ska pröva lite pilates övningar :)
Men för det mesta är det kondition och benen jag är ute efter:P.
Mina kurvor kan jag få bort genom att sluta är onyttigt varje dag, men det är svårt som sagt.
käpma vidare lix :).

Höres senre byes :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0