Träning

Jag och Elli har börjat träna tillsammans.
Och vi har det jätte roligt :)
Imorgon blir det core och på söndag blir det bodypump.
Sen har vi bokat hela nästa vecka för core och bodypump.
Så nu jävlar ska jag träna och slita för att verkligen få den kroppen jag vill ha :).
Och sen det viktigaste att ha kul då man tränar vilket jag har med elli :).

Har också en aning om varför det är fel på mig men det tar vi en annan gång.

Dagens planer: Dra till gillinge banan
Imorgon: Kim kommer och sover hos oss sen träning på kvällen.
Lördag: Bio med Alex, Kim och elli i kista :).
Söndag: Träning med Elli :).

Åhh vad jag är glad idag :D.
Är glad att jag och elli har tagit upp kontakten och börjar tränat tillsammans.
Det är så himmla roligt :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0