Tudeloo

Tjena tjena.
Idag blir det ganska mycket gjort av mig som är sååå lat.
Jag ska gå en lång promenad med saffi i detta fina vädret.
Blir man bara inte glad av att se de?:D.
Jag blir det iallafall.

Sen ska jag hem och städa MIN och ALEXS lägenhet.
Min stackars pojkvän tycker inte om att jag säger hans lägenhet då jag bor där också xD.
Men kan ju förstå det.
Man kan ju se det som att jag hälsar på i ett längre strecka?.
Hahah*

Nej men då jag har städat ska jag göra mig iordning för att gå på core.
Ska möta elli utanför elelr något.
Vet ej ännu hon sover:).

Sen då jag har tränat kommer jag vara såååååå hungrig.
Så jag hoppas på att min kära pojkvän har maten klar tills jag kommer hem.
Haha snyltare iknow :(
Nej men jag älskar han endå vettni ;).

Men nu ska jag titta runt på internet och så.
Ska kanske möta tine på en fika;).
Uhhhh so mee:D.

haha.

Hörs senare byes :).

har samma kläder som igår.
Kommer lägga upp filmerna på halkbanan från gillinge senare idag :).
Kramz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0