Vädret!?

Uuuusccch vilket äckligt väder det är idag.
Jag hoppas verkligen att svea och alla andra små människor inte går ut idag.
Kommer dem gå ut flyger ju dem iväg lixom.
Kissie kan jag bara tänka mig att flyga iväg i detta stormvädret.
Haha*

Nej men inget paket eller något kom till mig idag :(.
Ska skriva till dem och klaga eller få pengarna tillbaka!.
Dem ska inte försöka lura mig inte..

Jag har kvällen planerad iallafall.
Ska bjuda min bästa pojkvän på middag och sen har jag överraskning till han :).
Hoppas att han blir glad iallafall:).
Men han har min goose jacka så han borde inte frysa ikväll :).

Sen nu ska jag ut med hundarna och jag ska bara slappa.
Jobba på mitt tal om ni vet vad jag menar ;).

Aja..

Som jag brukar säga : varför gå och hitta en skatt när vi redan har våran bästa skatten inom oss?






Kommentarer
Postat av: Svea

Jag överlevde! :D

2011-03-11 @ 20:46:11
Postat av: fliiez svar

ahahahha bra det :D

2011-03-12 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0