Våren är kommen

Jag tycker själv att sommaren är nära men fortfarande liite kallt för shorts m.m.
Men det har ju varit ett fantastiskt väder idag:).
Man kan ju inte sluta att le hela tiden:).

Skolan idag var jobbigt men jag är trött också så haha.
Jag har börjat lägga mig senare och senare :).
Tycker att jag någorlunda kan vara sällskaplig mot min kille på kvällen.
Han får ju lixx stå ut med mig på efter middagarna ;)
haha*

Kom på att det var längesedan jag uppdaterade mina tankar och hundskolan.
Dock är det stopp i huvudet på mig men snart så kommer det lovar!.
Behöver inspiration annars tycker jag det är tråkigt.

Studenten börjar närma sig också.
Dock får jag vänta ett år till men men..
Man kan aldrig få nog att se på student klänningar.
Jag har blivit såld på denna fina:)



Gullig, Vit = Studenten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0