Woooooooow

Vad ska jag göra med mitt liv är det enda jag tänker på?.
har jag dem rätta vännerna?
kommer jag och min nya kille vara ihop för alltid?
Kommer jag få barn i framtiden?.

Sånna där saker går jag runt och tänker på.
Man blir ju nästan gråtfärdig av att tänka på så mycket.
Men nu är det slut med allt tänkande.

Måste ändra på mig jätte mycket.
Måste veta vem jag är.
Måste banta bort hela min ÄCKLIGA kropp.
Ska jag klippa mitt hår kanske?.
Måste fixa bra betyg i skolan.
Måste ändra på mitt beteende.
Måste ändra på mitt sätt att vara.

Från och med nu ska jag endast hålla käften och bara vara den jag borde vara.
En tyst tjej, visar inga känslor och bantar.
PERFEKT!!

Nope om jag endå bara kunde hålla den formen.
Är man med Alex börjar man skratta vilket fall som så där rök tystnaden.
Och fettsuga mig och göra en bröstförstoring funkar ju inte heller.
Nu den viktigaste frågan?.
Hur kommer mitt liv ens sluta?.

Hahah snacka om nörd jag är som ens skriver sånt här skit.
Kanske borde sluta blogga eller något.
Skaffa man en dagbok läser ju vem som helst den.
Sen är det inte lika kul heller :).

Aja får se vad tiden tar mig till i framtiden/ två år :).


Over and out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså jag bryr mig inte om vad människor väger, men för dig verkar det vara väldigt viktigt. Tycker du inte att det ger lite dubbla signaler när du i vartannat inlägg skriver att du måste banta och i vartannat att du ätit pizza, mcdonalds osv? :P

2011-03-10 @ 17:13:54
Postat av: Fliiez svar

Jag bryr mig absolut inte om hur mycket jag väger, det är inte det jag är ute med min träning. Jag är ute att bli smal/söt och snygg.



Ja det kanske gör det men är man beroende så är man:).

Sen om jag skriver det betyder det inte alltid att det är sant ;)

2011-03-10 @ 19:51:00
Postat av: Anonym

Men om man är ute efter att bli smal/söt och snygg så går det inte riktigt hand i hand med pizza :)

Och varför skriver du att du äter om det inte är sant? hehe

Är lite nyfiken bara ;)

2011-03-10 @ 20:18:03
Postat av: Fliiez svar

Hahah det har du så rätt i men är man beroende så är man :P.

Det är ju ganska svårt men jämför man mig förut och nu så är det en stor skillnad.

Satt på donken varje dag nu äter jag det MAX en gång i veckan om inte två men det är ganska sällan.

Så en applåd till mig för att jag har tagit bort mig från det beroende.



Det andra är läsk men det kommer sen :D.

Bra fråga lite kul och jävlas med mina vänner som läser ;).

2011-03-11 @ 11:22:18
Postat av: Anonym

Okej, hur mycket läsk dricker du per dag då?

Haha, på vilket sätt menar du att du jävlas? Sen undrar jag också om det är mycket av det du skriver som inte stämmer, tycker din blogg är underhållande att läsa så därför tycker jag inte det skulle kännas så roligt om det är så att ingenting stämmer :(

2011-03-11 @ 13:34:13
Postat av: Fliiez svar

Jag kunde dricka lite över 4 liter cola per dag.

Idag dricker jag kanske runt fyra fem glas.

Men som sagt försöker trappa ner på det också glas efter glas :).

Dem känner mig så jag jävlas med dem av någonting som jag får frågor om senare.:)



Hela min blogg är sant till 100%. Dock dikterna handlar inte om mig som många tror :).

Men skulle det komma ett inlägg där det står donken idag och sedan dan efter så är det inte sant.

Ganska sällan att jag går på donken dag efter dag dit :).



Kul att du gillade min blogg^^;

2011-03-11 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0