Börjar jag bli sjuk tro?

Det undrade jag igår verkligen.
Jag och Alex har ju bestämmt att min 6 månaders present skulle vara gerbilerna.

Men nu ångrar jag mig.
Jag har knappt tid med min egna hund och knappt pengar att köpa hennes foder.
Hur ska jag då kunna ta hand om gerbilerna och få en extra utgift om jag knappt klarar den första?.
Jag tror nog jag vill ha gerbiler bara för att ha.
Mer än så kommer jag nog inter vilja ha dem mer.

Sen så har  jag sagt förut att jag ville ha kompis ringar.
Men det är i stortsätt som förlovnings ringar.
Och det vill jag inte ha mer.
Självklart vill jag förlova mig men tycker att det är lite tidigt fortfarande:(.
Vill vara 100% säker på att jag och alex kommer hålla<3

Alex sa igår att jag fick tre alternativ för min 6 månaders present.
Men vi piercade oss för alla mina pengar och nu vill han slösa tillbaka dem?.
Okej kanske inte lika mycket men det finns nog inget jag vill ha.
Vill ha en till hund men då är problemet har jag inte tid för en varför ska jag då ha en till?
Det blir ju bara synd om den hunden och det förtjänar såfall ett bättre hem :)..

Men att jag börjar se det ekonomiskt vet jag inte varför.
Jag vill spara mina pengar till något kul och som jag verkligen vill ha.
Jag tar studenten nästa år måste ha pengar till allt som ska vara med i det.
Typ som mössan,festen,inbjudningarna m.m
Visserligen får jag hjälp med det men endå.

Jag är trött på att inte kunna spara någonting.
Jag ska alltid slösa bort varenda slant.
För en gång skull vill jag inte ha någon hjälp från någon.
Krisar det okej men det ska de inte göra längre.
Jag får pengar denna månad och i jinu sen får jag ingen mer på 2 månader.
Men förhoppningsvis ett sommarjobb som man kn få en liten slant av.

Aja jag kommer på något..

Ha en bra dag :)..

 


Kommentarer
Postat av: wirrie-bell

De va länge sedan vi tränade!! Du får höra av dig när du kan träna <3

2011-05-12 @ 12:57:32
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com
Postat av: Fliiez svar:

Jaa jag börjar bli fet igen :( jag kan alla dagar utom måndag tisdag o torsdag.. Visserligen är jag ledig torsdag o fredagar men då får det bli på morgonen på ngn utav dem :)

2011-05-12 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0