Fredag

Idag har det varit en strålande fin dag.
Varmt och mysigt man blir helt till sig, blir inte ni det?;).

Idag började morgonen att jag och Alex gick upp klockan 7 på morgonen.
Åtta skulle vi vara hos mamma och pappa och käka frukost.
Vid halv nio drog jag pappa och Alex och övningskörde.
Vi åkte till jakobsberg för att Alex hade uppkörning.
Han klarade så grattis till dig älskling<3.

Sen åkte vi hem och fika med tårta och så.
Vid halv ett tiden åkte jag och Alex på en premiär tur med bilen.
Åkte till skolan och pratade med rektorn och så.
Sen åkte vi och lämnade saffi som var med.

Efter det åkte vi till Alex kompis Jesper.
Drog till donken och käkade.
Drog till centrum och prövade lite kläder m.m
Sen lämnade vi honom och skjutsade min syster till sin kompis.
Vi ska hämta henne runt tolv men hoppas på tidigare.
Sen åkte vi förbi Rodyk och skulle hämta en sak.
Men han hade den inte klar så det får bli en annan gång.
Skjutsade hem brorsan fram och tillbaka en snabbis sedan åt vi.
Nu jobbar pappa, Alex och Robin med altanen.

Snart ska jag mamma Alex och Astor skjutsa mamma till jobbet.
Men innan så ska jag handla ny hårfärg.
Ni får allt se vad det blir.
Ska ta lite "modell" bilder imorgon.
Hoppas på en ny design till min blogg snart. :D.

Aja det är de som har hänt/händer idag.

Hoppas ni har haft lika kul som jag har haft det:).
Skriver imorgon puss på er<3.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0