FUCK VÄSBY!?!?

Är så himmla trött på väsby.
Ingenting duger för mig just här.
Jag ansökte om sommarjobb eftersom det är sista året för mig att göra det.
Fick jag något?Nej för dem är så dryga och bajsade snett på mig.

Okej inte för att jag bryr mig så mycket.
Pappa betalar ju för sin lilla tjej ;).
Men endå..
Jag vill kunna klara mig på egen hand.
Nu får jag spara mitt studiebidrag och försöka tjäna ihop på något annat sätt.

Jag är ingen sån person som klarar av att gå hemma en hel sommar.
Såå tråkigt.
Alla mina vänner söker jobb och dem är upptagna m.m
Ingen vill ju göra något heller :S.
Aja..

Ska försöka hitta något annars får pappa betala så passar jag hundarna.
Usch vilken tråkig sommar det blir.

Fast jag ska ju ioförsig på dragracing men vem ska betala den då??.
Sen ska vi bila ner till gbg och vad ska jag köpa då?.
Usch vad hemskt detta kommer bli :(.

Aja är i deppmode så skriver mer imorgon elelr så:).

Byes..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0