Onsdag

Idag har jag inte gjort så mycket.
Har varit i skolan och studerat lite :).
Gjorde klart mitt arbete om studie besöket på västerorts djursjukhus.
Sen fick jag gå hem :).

Igår var styrelsen i skolan på möte.
Vi hade möte på arlanda golf bana.
Yey, ehum... kul...
Vi fick fika och buffé så :).
Sen då vi var klara skulle vi köra lite golf.
Men det spö regnade så vi drog till sigma och spelade bowling.
Efter en timme skulle alla dra men jag linnea och manda ville spela mera.
Så skolan betalade för sammanlagt två timmar för oss på banan:).

Jag var hemma runt sex tiden och då hade världens bästa kille gjort kyckling sallad<3.
Åhh, lycklig lottad jag är som har en kille som han :D.
Sen skulle jag se desperata hemmafruar men somnade :(.
Usch får se de på söndag :/.

Idag ska jag dock vara barnvakt från halv sex till någon tid :P.
Vet inte hur länge och ingen mat får jag där heller :(.
Får ta någon macka eller så då jag kommer hem till alex :).

 

styrelsemöte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0