Piercing nr 16 IGEN

Igår var verkligen en rolig dag:).
Bilder kommer upp senare då jag hämtat kameran:)..

Vi mötte kim och mini emo på centralen.
Vi drog direkt till aquaria..
Fint var det med 90:- var det inte värt :S.
Vi gick runt och fottade m.m..

Sen drog vi och käkade tacobar.
Det var inte heller värt pengarna men det stillade hungern iallfall:)..
Vi bestämmde sedan för att jag och Alex skulle pierca oss:)..

Jag gick in först och gjorde en smiley igen.
Nu tog han längre upp som tur va :).
Alex gjorde i läppen:).
Han blev jätte fin<3..

Sen åkte vi alla fyra till liljeholmen och hem för att fira alex mamma.
Vi åt pizza och tårta:D..
Hade jätte kul igår..

Vi var hemma hos min syster runt halv elva :P.
Satt där och snacka ett tag innan vi gick :).

Som sagt bilder kommer ikväll:P..
Ska se hur det går med min nya blogg design också xD..
Har lite bilder nu som vi ska fixa till:D..

Aja ha en mysig Söndag så ses vi :)..

 

åkte båt igår ju så denna gammla bild fick komma in igen :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0