Sista veckan

Detta är min sista vecka på praktiken.
Känns lite tragiskt för jag trivs verkligen där :(.
Men men..

I lördags åkte jag och älsklingen till arlanda.
Tittade då planen flög och bara hade kul.
I går var det ju mors dag.

Så vi firade mamma och gav henne en present.
Hon fick halsband och ett påar örhängen hon velat ha en bra tid nu :).
Sen så åkte vi till alex mamma och bjöd på fika :).

Helt från ingenstans igår laddar jag och Alex hem alla jurassic park filmerna.
Gjorde kyckling och pommes medan vi satt och såg film.
Dock kom vi bara till ettan så vi får väl se dem andra idag :).
Blir ju  tacos så varöfr inte? ;).

Bjuder iallafall på en gårdagens outfit/Faces.
Är ganska dålig på att visa vad jag har på mig om dagarna men det finns typ ingen kul med mina kläder endå :P..





Ska möta upp min snygging sen blire film time <3

Ha en skön Måndag allihopa :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0