Städ dag

Idag har jag bara varit hemma i lägenheten:).

Jag har även varit och snackat med george ^^.
Trevligt han bjöd på en cola :D..

Nej men nu har jag ren bäddat sängen, dammsugit hela lägenheten och plockat undan saker.
Dock har jag inte diskat:(.
Vet dock inte varför det som är så lätt?..
Aja tar det imorgon såfall:).

Sen då min kära pojkvän kommer hem ska vi bestämma vad det blir för middag:).
Jag hoppas på tacos eller potatisgratäng^^.
Mums det är något som jag är riktig sugen på :).

Aja får se vad han bestämmer sig för:D..

Ha en skön fredag jag ska bara slappa ;)..

 

Bjuder på en jääääääääätte gammal bild på mig :).


Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-13 @ 14:02:49
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0