Torre borre torsdag?!?!?!?

Idag är det torsdag hurra?.

Igår var klassen plus omvårdnad/barn och fritid på cosmonova.
Hade skit kul med frågorna och sedan var det dags för filmen.
Vi satt tredje raden LÄNGSt ner och jag kan säga såhär, ALDRIG IGEN!?!?.
Man ligger ner och tittar upp vilket var skit häftigt.
Men man blev så jääävla åksjuk.
Och det var inte bara jag som mådde dåligt ;)..

Sen efter bio besöket åkte jag tillbaka till skolan med hanna och lärarna.

Hade utveckling samtal och det gick skit bra:D.
Tänker inte avslöja mina betyg här:)
Men för första gången i livet så är jag duktig i skolan :D.

Idag ska jag göra mat till Alex och mig.
Kan inte avslöja vad det blir för något men han älskar den maten iallfall:).
Dock har han aldrig sett mig laga den maten till han, eller jag har aldrig lagat den maten till någon annan än mig:).

Ska strax gå och duscha och sedan ska jag iväg.
Ska hämta min grannes unge på skolan och följa med henne till simskolan.
Efter det blir det att handla mat och sen äta:).

BTW!?!?!? Ska på jobbinterjuv på onsdag ;).
Ska bli så spännande :D..

Aja hejdå nu ska jag dra och duscha men detta är typ var som har hänt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0