Torsdag

Hej hej alla där ute.
Idag trodde jag att det skulle bli lite regn men ikke.
Det är strålande sol och jätte mysigt väder.

Idag händer inte så mycket.
Jag ska vara barnvakt via simskolan.
Sedan hämta ut ett paket till Alex och efter det vet jag inte vad som händer.

Imorgon ska pappa och Alex till jakan.
Hoppas på det bästa med övningskörningen m.m :).
Man vet aldrig lixom men men tänker inte hurra i förväg:).
Dock måste vi gå upp tidigt.
Klockan åtta ska vi vara här hemma hos mamma och pappa.
Yeey* .__.

Imorgon kanske vi drar till min skola för att prata med rektorn.
Får se lixom.
Sen ska vi hjälpa pappa med altanen:).
Kommer bli roligt roligt..
Men men..

Aja nu ska jag fika med föräldrarna sen ska jag bege mig av och hämta Frida på lekis.
Sen blire trots allt simskolan.

Hörs imorgon :)..

 


Kommentarer
Postat av: william

fin header du har:D

2011-05-19 @ 14:44:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0