Torsdag

Igår körde min älskling upp:).
Följde med han till stan först och sedan till sollentuna.

Då han var klar så drog vi hem till mamma.
Vi var där en stund och sedan åt vi med henne...

Idag ska jag med min grannes dotter till simskolan.
Sen ska ´jag hem till mamma och pappa och laga mat.
Dem åker ju på kryssning idag så hela huset för oss själva.
Det kommer bara vara lugn och ro hemma :).
Ligga och mysa m.m..

Jag och Alex firade 6 månader igår.
Vi har varit ihop i ett halvår.
Tiden har gått fort som satan tycker jag :).
Dock klagar jag inte jag har alltid/kommer alltid ha kul med han :D.
Känns skönt att vi aldrig bråkar och bara skrattar och har kul..

Älskar dig Alex :)..

 

6 Månader med dig har varit dem bästa 6 månaderna i mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0