9 november

Det är bara en dag kvar tills jag fyller 19 år.
Känns lite onödigt med den åldern men känns skönt också på något sätt.
Skulle jag ha sovit hemma hade mamma gjort sin årliga tradition. Hon hade gjort två rostade mackor med skinka och ett glas oboy och i mackorna sitter ett varsitt ljus i.

Hon kommer in med hundarna och sjunger samt ger mig paket.

Detta är något som jag kommer sakna men endå inte. Skönt att slippa sjungandet på morgonen men tråkigt att få mysa frukost i sängenmed henne :-)..

Aja.. Idag är jag hemma med magkramper igen men imorgon ska jag gå iallafall:-).
Ska plugga ekologi idag så att det blir klart plus teorin :-)..

Igår satt jag på toan och gjorde teori prov för vägmärken. Första försöket och jag gissade på dem flesta:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0