Fredag

Åhh härlig fredag alltså:).
Idag ska kanske Alex köpa en ny bil en vi får se:P.
Jag sitter hea hos mamma och pappa och väntar på ina lussebullar *droolz*..
Hahah bortskämd eller vad? ;).. hahahah
Imorgon blir det att stiga upp tidigt som satan.
Jag ska nämligen stå på gymnasium ässan i älvsjö med saffi:)..
Sen ska jag hem och byta om och efter det ska jag och alex åka till liljeholmen där hans syster bor.
Hon fyller nämligen år:D..
Btw! Detta inlägg skulle ha blivit publicerats tidigare men jag hjälpte mamma ed lussebullarna och sedan tog jag och pappa en vända med hundarna.
Men det slutade inte så lyckligt för en viss hund.
Min kära tuss rullade sig i kattbajs för andra gången denna vecka så det var bara att upp och duscha henne..
Hurra för mig, nej inte direkt :(..
Snart blir det fika med föräldrarna och in älskling:).
Just ja..
Sen igår så julpyntade jag lite hemma.
Dock kommer granen inte upp änn iallfall:)
Tycker ni att det är för tidigt eller fel att julpynta redan nu? :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0