I just can't ....

Hej hej bloggen:-).
Jag sitter just nu och är barnvakt.
Ska laga mat och sedan ska dem duscha m.m..

Jag har skolfoto imorgon men det är inte mitt enda problem.
Jag har inga pengar:-(.

Jag har velat länge att skaffa linser eftersom jag inte kan ha glasögon då jag tränar:-/ lite sämst och nu vill jag verkligen ha och då har jag inte ens råd till det. Lite typiskt det där:-/..

Aja ska försöka spara så förhoppningsvis kommer jag få mina linser efter jul:-(..

Usch, nu gnäller jag bara stackars er xD...

Aja ska gå o göra mat till dem:-)..
Jag var smart nog att äta stor frukost så att jag slipper äta lunch o middag:-).
Eller slipper och slipper jag äter ju när jsg blir hungrig xD hahahaha...

Aja har det bra kram på er:-)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0