Lördag-Söndag

Ojsh ja igår kan vi ju börja med.
Jag var ju på gymnasi mässan i älvsjö.
Hade jätte kul där:).
Blev till och med interjuvad (ni kan se filmen på facebook)..
Sen åkte jag hem och lämnade saffi och efter det åkte vi in till stan jag och alex.
Vi firade kim och hade jätte trevligt.
Sen åkte vi hem och sov, var jätte trött.
Idag jobbar min älskling :(.
Fett tragiskt jag får sitta ensam hemma och plugga =(.
Men men pluggandet är gjort eller iallfall det viktigaste.
Får fortsätta imorgon:).
Men iallfall..
Idag var jag, mamma, pappa mna älskade mor föräldrar eva och stefan på julmarknad i sigtuna.
Och nej eva och stefan är inte mina riktiga morföräldrar, men jag har bättre kontakt med dem än var jag har med mina riktiga så det blev att jag börja kalla dem så för skojs skull ofc ;)..
I sigtuna så handlade vi eller inte jag men dem andra massor av saker.
Efter det åkte vi till öb där jag shoppade loss lite för pappa pengar (A).. hihi*..
Sen så åkte vi till plataget och handlade lite med:).
Nog fick jag med mig två fina ljus .... asså vet inte vad man kan kalla dem :S..
Det är typ en lykta men endå inte..:D hahah typiskt mig..
Men endå... Vi åkte vidare till väsby och gick på en marknad där.
Sen åkte vi hem till mamma och pappa o firade första advent :).
Jätte mysigt..
Sen gick jag hem och börja packa upp allt och städa lite.
Nu har jag suttit i två timmar med lite läxor.
Dem viktigaste är klara så tar jag resten imorgon efter läkar besöket:).
Kommer uppdatera hur det går via mobilen:)..
Längtar tills torsdag:) Då ska jag och Svea gå och julhandla på kvällen:)..
Bara jag som inte känner någon sååå stor jul stämning än?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0