Måndag!

Hejsan svejsan rolig dag idag?:)..
För mig var den inte lika rolig men endå:).
Nu har jag beslut ångest också haha..
Nej men det började i skolan.
Stod och snackade med Manda och Linnea lite grann.
Jag klumpig som jag är har klackar på mig och står och trycker klacken i marken.
WHOPPS!! Där gick klacken sönder :(.
Usch jag som älskade dem klackarna:'( buhu för mig...
Åkte hem tidigare jag skulle endå till läkaren senare.
Fikade lite med mamma och alex och sen åkte jag och alex.
Eller alex åkte först sen åkte jag:P..
Jag åkte en buss tidigare för att hinna titta upp en present till min älskling.
Dock finns den i sollentuna så jag ska åka och hämta den på onsdag:)..
Iallfall..
Jag mötte upp Svea och vi gick till doktorn.
Där fik jag ta tre blodprov och sedan så gick vi.
Jag ska tydligen få hemskickat en remiss för en gastrostropi :'(..
I don't want to :'(..
Sen efter gick vi och handla lite.
Jag köpte en parfym jag velat ha jääääätttttee länge:).
Som tur var , var den på rea :D.
Överlycklig elelr vad?;).
Nej men svea köpte en likadan :D.
Så nu kan hon och jag gå och lukta gott tillsammans:D.
hihi*
Vi åkte hem till mamma och lämnade varorna satt och snackade lite.
Vi gick hem och nu sitter jag här med tuss :)..
Längtar tills min älskling kommer hem så jag får mat :3  *hihi*..
Bjuder på ego bilder;)..
Dagens outfits!..
Älskar min Alex 
Håhåhåh:D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0