Onsdag

Åhh herregud vilken dag kan man säga.
Jag kom till skolan och pluggade arslet av mig.
Nu har jag dock bara en uppgift kvar som jag håller på med.
Men alltså ere bara jag eller är det så för er andra också att när ni pluggar en hel dag så får ni typ ont i huvudet och blir allmänt seg?.
Jag blir det eller rättare sagt jag är det nu :S..
Skumt*..
Iallfall när vi slutade skolan idag skulle jag vänta på linnea och manda som åkte iväg på loppisen.
Så jag väntade och väntade.
Linnea sa att vi skulle ta 20 över tåget så jag drog direkt till tåget då.
Precis då jag närmade stationen så skrev nea att vi skulle ta halv tåget istället.
Men jag kännde att jag ahde väntat sålänge så jag pallade inte vänta.
Så jag drog till sollentuna själv och handlade lite.
Sen åkte jag hem och gick till min syster på fika.
Åhh fick min present av henne men den visar jag imorgon :D.
Nu sitter jag illamåendes och jätte trött och väntar på Alex.
Han slutar snart så han är väl hemma sen någon gång:).
Under tiden ska jag tvätta av sminket och sätta på mig pyjamas:).
Bjuder på en dagens outfit och ego bild ofc ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0